@ Bersuara Untuk Menyuarakan Suara @ "..Berkatalah jika perlu, berbicaralah andai mahu...Susunlah kata agar sebolehnya suara yang dinukil tidak mencederakan sesiapa! Sekiranya nada itu terpaksa menerbitkan luka, maka lontarkanlah…Seandainya luka yg ditoreh itu adalah penawar & penyembuh.."

Jumaat, Julai 01, 2011

Manisnya Kurma Ini VS Semanis Kurma

Akhirnya, melangkaui jangkaan awal bahawa JOZAN akan muncul juara, SEPAH akhirnya berjaya memintas di hujung simpang untuk merangkul gelaran tersebut. Meskipun undian awal sebelum bermula persaingan di peringkat akhir lebih memihak kepada JOZAN, tuah manusia sememangnya tidak siapa pun yang tahu. Maka RM350,000 sememangnya hak milik mutlak SEPAH selaku Juara Maharaja Lawak!

Namun begitu, lawak mereka yang mengaitkan program 'Semanis Kurma' yang popular di TV9 rupa-rupanya mengundang kontroversi. Aksi Shuib & Jep terutamanya yang meniru karakter Ustazah Siti Nor Bahyah Mahamood dan suami Ustaz Wan Akashah di dalam program Semanis Kurma nyata tidak disenangi oleh banyak pihak. Ish, kontroversi pulak dah! Ye ke tu?

Dah baca kenyataan Ustazah Siti Nor Bahyah dalam Facebook ini? Syukur Alhamdulillah, sejuk hati membaca kenyataan beliau itu. Nyata sekali kontroversi yang dicipta hanyalah oleh orang disekeliling namun dapat diterima baik oleh si empunya badan tanpa rasa kecil hati. Cayalah! Manisnya Kurma Ini...Haaaaaa!!

2 ulasan:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam