@ Bersuara Untuk Menyuarakan Suara @ "..Berkatalah jika perlu, berbicaralah andai mahu...Susunlah kata agar sebolehnya suara yang dinukil tidak mencederakan sesiapa! Sekiranya nada itu terpaksa menerbitkan luka, maka lontarkanlah…Seandainya luka yg ditoreh itu adalah penawar & penyembuh.."

Selasa, April 21, 2015

Kembali Menulis?

Oh Tidak! Lama betul dah aku tinggalkan blog aku ni..Hampir 5 tahun tu. Dulu tulis macam2, asal macam2 je aku pun menulis. Sekarang ni walaupun hari2 yang aku lalui aku tempuh macam2, tapi malas semacam je aku nak menulis, HikHik!

OK la, bermalas-malasan pun kiranya aku menulis dah semula ni...Ni pun kira aku dah keluar dari kepompong kemalasan ni...Kena bagi tepukan untuk diri sendiri ni. Orang kata nak memulakan tu yang payah, tapi kalau sekali mula kira OK dah...Hmm, orang yang kata lagu tu, bukannya aku. HaHaHa!

OK lah, nak masuk para ketiga dah ni...Kalau ikut karangan di zaman silam dah nak menghampiri 120 patah perkataan dah ni...Melampau kerajinannya ni...Sudah bro, sudah! Cukuplah tu untuk permulaan ni...Lain kali la tulis lagi...Kalau adalah, KihKih!

(Ni aku selit gambar hiasan gua batu kapur kat Kg. Sempeneh...Kalau aku rajin nanti aku buatlah cerita pasal kampung ni..Kalau tak, takde laa ye, HikHik)

3 ulasan:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam
  2. hmmm... mmg tak kuar lagi dari kepompong kemalasan rhupo nyo... Apo eh nak jadi la stooges sorang nih

    BalasPadam