@ Bersuara Untuk Menyuarakan Suara @ "..Berkatalah jika perlu, berbicaralah andai mahu...Susunlah kata agar sebolehnya suara yang dinukil tidak mencederakan sesiapa! Sekiranya nada itu terpaksa menerbitkan luka, maka lontarkanlah…Seandainya luka yg ditoreh itu adalah penawar & penyembuh.."

Khamis, Julai 29, 2010

Akukah Yang Sibuk?

Oh tidak! Semak samun dah rupanya blog aku ni...Terbiar lama tak berjenguk! Kenapa apakah? Apa ke halnya aku ni? Sibuk sangatkah aku? Kalau iye pun, apa ke bendanya yang disibukkan sangat tu? HeHe...Berbicara sengsorang pulak aku kat sini...Biul ke apa, HuHu! Dan aku kembali kali ini dengan tekad yang diperbaharui...Kembali menulis secara acapkali! Doakanlah ye, HiHi!

Pertama-tamanya, memang disebabkan aku sibuk sepanjang bulan Jun...Tu yang posting jatuh merudum tu! Nak tau apa yang aku sibukkan? KihKih...Aku sibuk dengan Piala Dunia la, apa lagi...Satu dunia sibuk tu, bukan aku sorang je tau! Dengan penuh keyakinan aku select England sebagai team favourite, sudahnya dengan keyakinan tinggi jugaklah kawan-kawan sekeliling kutuk aku berbakul-bakul! Aku tak give up, aku ambik pulak Argentina sebagai galang gantinya...Perghh, pun hampeh jugak rupanya...Sudahnya bersilih ganti telinga aku menahan desing...Ala2 telinga Nabil Raja Lawak dah telinga aku ni...Mencapang je menahan kata-kata sinis dan sindiran...Apalah nasib, HuHu! Kalau aku tahu, dari awal lagi aku ikut pilihan Paul si sotong kurita tu...Dah tentu turn aku pulak kutuk diorang memanjang...Tapi bak kata Shidee sang penyanyi tu, 'Sayang Semuanya Sudah Terlambat'...Nasib! Nasib!!


Sebab keduanya, memang aku sibuk dengan tugas hakiki aku...Mencari rezeki yang halal dengan berkhidmat untuk agama bangsa dan negara sepenuh jiwa dan raga...HeHe! Maklum la kan, Ogos nanti dah start puasa dikuti bulan perayaan pada Septembernya...Sudah pastinyalah banyak kerja-kerja yang harus diberes dan dilaksana sebelum kedua-dua bulan itu tiba. Mahu tak mahu, Julai sememangnya bulan yang terbeban dengan kerja...Pendek kata selagi tak tutup mata, KERJA KERJA KERJAAAAA...Tapi tu pendek yang kata, yang panjang kata apalah agaknya ye? HiHi...

OKlah, ni je mukadimah untuk tekad yang diperbaharui kali ni...Insya Allah, berkat penggunaan V Power 97 ni, maka daya menulis aku akan deras, licin dan meluncur laju...Paling tidak pun kalau tak melebihi, menyamai prestasi yang dulu pun dah kira satu kejayaan...Tungguuuu!!!

1 ulasan:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam