@ Bersuara Untuk Menyuarakan Suara @ "..Berkatalah jika perlu, berbicaralah andai mahu...Susunlah kata agar sebolehnya suara yang dinukil tidak mencederakan sesiapa! Sekiranya nada itu terpaksa menerbitkan luka, maka lontarkanlah…Seandainya luka yg ditoreh itu adalah penawar & penyembuh.."

Selasa, Mei 18, 2010

Kata Kau Itu Aku

Ntah bagaimana pulak kawan aku si Luncai ni boleh jumpa. Ntah dari ceruk manalah diselongkarnya sampaikan bertemu semula benda alah ni. Dulu aku pun pernah dapat benda ni tapi ntah kat mana ntah aku simpan...Maklumlah dah lama sangat! Tapi memang kreatif hasil karya dari kawan aku si Iwa ni. Dulu2 mana la ada Facebook, mahu tak mahu sebagai penerus komunikasi, diwujudkan group email khusus buat budak2 kitorang satu kelas...Maka itulah ruang paling baik pada waktu itu buat berinteraksi dan menyalurkan informasi. Maklumlah, masing-masing membawa haluan sendiri; ada yang sambung study dan ada yang terus memasuki alam kerjaya...Yang bertanam anggur pun ada juga!
 
Maka terhasillah benda alah ni yang dinukilkan oleh si Iwa secara berseorangan. Iwa, Iwa...Hati kau memang keras! HeHe, macam dialog cerita Gila-Gila Remaja la pulak...Habis sikap & perwatakan dominan budak2 kelas kitorang dulu dibuatnya analisis & kajian saintifik...Sesetengahnya pula di hubung kaitkannya dengan sesuatu peristiwa yang pernah berlaku dan akan diingati oleh kami sampai bila2! Walaupun disampaikannya secara santai dan humor namun tetap terkesan di hati...Terima kasih bro!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan